FANDOM

Szablon:1. Karta Postaci V1

INFORMACJE WSTĘPNE Edytuj

To inteligentna i przebiegła dziewczyna, która woli żyć wśród zwierząt. Uważa, że ludzie jak i większość ras stanowią największe zło. Jest świetnie obeznana w elektronice i potrafi włamać się praktycznie do każdego systemu.

Jej główną specjalnością jest walka na dystans.

LEKSYKON DANYCH Edytuj

Rok 2400

Eukeris przylatuje na Ziemie w negocjacji by ludzkość przestała być tak antyspołeczna co do inności innych. W czasie kiedy prowadzi debatę planeta zostaje zaatakowana przez Tytanów. Dziewczyna by uratować innych używa swojej mocy grawitacyjne trzymając jednego z tytanów w bezruchu. Kiedy wszyscy opuszczają budynek Eukeris traci siły, a Tytan bierze ją, a następnie zabiera do jednej ze stacji, które wypadły z wyrw na niebie.

Rok 2410

Iluks podczas samobójczej misji opuszcza drużynę w celu odnalezienia swojej przyjaciółki. Dzięki A.I.V.E.N. podłącza się do systemów komunikacyjnych i nawiązuje łączność z kapsułą dziewczyny. Eukeris odzyskuje przytomność i rozrywa kokon wypadając z niego. Następnie dostaje polecenie by odnalazła jakąś drogę ucieczki aby mogła się wydostać.

Kiedy wszyscy wracają do Andromedy, dziewczyna dołącza do Iluksa i tworzą razem odział Nexusa w celu ochrony galaktyki.