FANDOM

Face-01

Człowiek

INFORMACJE WSTĘPNE:

Pochodzą z planety o nazwie Ziemia w galaktyce Drogi Mlecznej. W kosmosie znani się przez swoją bardzo zróżnicowaną genetykę co pozwala na swobodne testowanie nowych komponentów. Są ostatnią rasą w Drodze Mlecznej, która wyruszyła w podróże kosmiczne.

Są bardzo uparci i pragną by ludzie mieli jakiś wkład w galaktyce, by zostali zapamiętani.

CECHY:

- Duża różnorodność genetyczna.

- Dobrzy handlarze

- Pracowici

INFORMACJE O ADEPTACH:

Na Ziemi znajduję się placówka o nazwie CERN, miała za zadanie wytworzyć przez rozszczep pierwiastków nowe pierwiastki zamiast tego powstał wybuch, który uderzył w atmosferę i powstała zorza na całej planecie. Pózniej okazało się że część nienarodzonych dzieci umarło a część przeżyło co było krytycznym momentem dla ludzi. Ludzkie dzieci wykazywały nadpobudliwość oraz nieświadomie unosiły przedmioty bez dotykania ich. W ten sposób powstali Ludzcy Adepci, a CERN zostało oskarżone o niebezpieczne eksperymenty co kosztem były nienarodzone dzieci a celem stworzenia nowego gatunku człowieka. Okazało się jednak że jest to tylko i wyłącznie jedno takie pokolenie ale i tak raz na dziesięć dzieci rodził się adept, tą zmianę na Ziemi spowodował rozpylony w atmosferze pył kryształu Xirny odpowiedzialny za kontrolowanie mrocznej energii wszechświata.

INFORACJE O INICJATYWIE:

Ludzie byli jednymi z pierwszych, którzy dostrzegli Tytanów zbliżających się do galaktyki. Zbudowali arkę o nazwie Maria i postanowili że będzie to ich plan B. Kiedy dostrzegli że nie mają żadnych szans na walkę z wrogiem ostatnie bastiony ludzi odleciało arką w stronę Andromedy.