FANDOM

INFORMACJE WSTĘPNE Edytuj

Jest to zdolność, którą może posiąść każdy osobnik napromieniowany przez pierwiastek zero, oczywiście jeżeli przeżyję.

Dziecko w stadium płodu ma większe szanse na przeżycie i zdobycie mocy niż osobnik dorosły, zdarzają się takie sytuacje że dziecko rodzi się martwe lub ze śmiertelnym guzem. Osobnik dorosły ma małe szanse na przeżycie, ogólnie kończy się to bezpośrednią śmiercią przez dużą ilość promieniowania.

Znaki rozpoznawalne że osobnik jest biotykiem to...

  1. Zwiększony elektromagnetyzm mózgu.
  2. Nadpobudliwość.
  3. Wpływanie na otoczenie poprzez zachwiania grawitacji.
  4. Emanowanie światłem.

TOLERANCJA BIOTYKÓW Edytuj

Człowiek - W placówce o nazwie CERN doszło do eksplozji, która stworzyła wielką cząsteczkową falę a następnie przeszła przez całą Ziemie. Dorosłym nic się nie wydarzyło za to wszystkie płody zostały napromieniowane. Najpierw część z nich umarła, a następnie urodziły się dzieci ze zdolnościami manipulowania grawitacją. CERN została oskarżona o nielegalny projekt na celu stworzenia nadludzi oraz że rzekomo byli świadomi co może się wydarzyć dla niektórych dzieci. Ostatecznie CERN uniewinniono przez udowodnienie że placówka tedy była opuszczona przez pracowników a maszyna nie była wtedy aktywowana, doszło do reakcji z resztek poprzednich badań.